onsdag 14 juli 2010

Dagens huvudbry.

Nu står undertecknad i beråd att boka flyg, hotellövernattningar och annat smått och gott till min ack så efterlängtade SEMESTER, som infaller i slutet av nästa månad. Problemet är bara att jag inte kan bestämma mig för vart jag vill åka - ska man satsa på solsemester eller storstad, ett eller flera resmål, öst eller väst???
De otaliga valmöjligheterna förvillar.

Sen har jag blivit lite rädd för nätbokning också efter den lilla fadäs vi var med om gällande våra U2-biljetter. Säg mig, vem i hela världen kan man lita på?

Annars så är det ju ganska svettigt i hemlandet för närvarande. Jag funderar på att bosätta mig i en frysdisk.

5 kommentarer:

  1. Jag skulle nog välja Paris eller London som resmål! Eller hur skulle det vara med Dublin, Ryanair flyger ju dit. Irländarna är supertrevliga! Kanske det förresten löns att satsa på ett euroland (alltså glöm London) nu då euron är svag? Bara som lite tips!

    SvaraRadera
  2. Vilka problem du har! Ska tycka synd om dig...nä, de går nog int.

    /M

    SvaraRadera
  3. Alina---> Paris är nog ett väldigt lockande alternativ, faktiskt. Men jag tippar nog att jag inte kommer att shoppa lika friskt som du på min semesterrresa! ;)

    M---> Jag vet, dagens i-landsproblem... :P

    SvaraRadera
  4. Hur sku det vara med Milano och Genève? Flyg till Milano, kör via bergen och kom till Genève! Här finns allt du behöver. :D

    SvaraRadera
  5. Sara---> Ingen dum idé, och då kunde vi kanske få träffa DIG också :). Ska definitivt överväga det alternativet.

    SvaraRadera