fredag 17 december 2010

I'm busy!

Sorry, jag har inte haft tid att blogga...jag har julstress!

Jag har fullt upp med att fixa julklapparna. Ett litet tips: ifall ni tillverkar era julklappar själva - börja i god tid! Just nu håller jag på att sticka sockor till mommo (...jag är medveten om att detta är en chansning - risken för att mommo läser min blogg är ju överhängande..!). Det går sisådär. Efter att ha färdigställt en socka i de juliga färgerna rött och grått har jag konstaterat att resultatet påminner extremt mycket om en jussipaita. Kommer mommo verkligen att gilla sin present?

Nåja. Jag försöker trösta mig med det faktum att vissa faktiskt kan se söta ut även som jussi:

(bilden stulen från koirat.com)

Få se om jag lyckas övertyga mommo om att så är fallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar