torsdag 29 oktober 2009

Semesterdrömmar.

Jag har tråkigt. Sitter på jobbet och smygbloggar och borde egentligen skämmas nåt alldeles oerhört. Jag väntar på att chefen ska komma hit och sätta sin kråka på några papper, så med min normala tur blir jag väl upptäckt mitt i bloggandet och det vore ju förargligt eftersom jag gör allt för att framstå som en äckligt duktig och moralisk tjänsteman som aldrig ägnar sig åt oegentligheter under arbetstid. Host.
Snart är mörka november här. Det är nu man borde resa bort och njuta av ljus, värme och paraplydrinkar. Den här råa årstiden gör ju att man får lust att gå i ide. Det är samma sak varje år.

Helgen och "studiedagarna" spenderades denna gång hemma i sandsund. Jag hann träffa några nära och kära samt intala mig själv att det är helt befogat att lägga alla plikter på hyllan under vistelser på parentesernas domäner.
Om två veckor ska jag dit igen. Gradun håller sakta med säkert på att frysa till is.
--------
edit: Haha. Nu kom han, chefen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar