onsdag 16 juni 2010

Förnuftets seger.

Jag tror jag har mognat. Det har hänt att jag spanat in ett plagg i nån affär, känt mig köpsugen och sedan tänkt "stopp där, det där säkert vänta till rean". Idag började H&M's sommarrea, och jag köpte två toppar som jag spanat in tidigare. Det är vad jag kallar smart och övervägd shopping. Klirr i poängkassan.

För övrigt så inser jag att innehållet i bloggen inte är så rysligt intellektuellt för närvarande, men om det är nån som är trött på ytligheter och tycker jag ska komma med en djuplodad analys om den moderna demokratins problem, så är det förstås bara att ryta till.

3 kommentarer:

  1. Ja! Som mor tycker jag absolut du ska försöka dig på en analys för att höja standarden! Lördagens evenemang i grannlandet t.ex... hör det till den moderna demokratins "problem"?

    SvaraRadera
  2. Åh nej. Det var inte meningen att nån skulle haka på det där erbjudandet...
    Jag ska överväga det där med kungabröllopet.

    SvaraRadera
  3. hah, jag tyckte att ditt klänningsinlägg i samband med bröllopet var alldeles tillräckligt stort problem ;) du svarade galant på "anonyms" utmaning ;)

    SvaraRadera