torsdag 5 november 2009

Help me out.

Jag är ganska duktig på att göra saker svårt för mig. Ett exempel är när jag ska shoppa och har fått en utförlig inre bild av hur det jag söker ska se ut. Nu har jag kommit på att jag behöver en varm, mysig, stickad kofta i höst- och vinterrusket. Min inre bild gör dock att kraven på koftan är ruskigt specifika:

  • den ska vara lång och grovstickad
  • den ska gå att knäppa, helst omlott
  • den ska vara grå eller mörkgrå
  • den ska vara lite rundad nertill
  • den ska ha långa ärmar, inte 3/4 eller korta




Mao ska den vara nånting av en kombo av dessa koftor. Ifall nån med koll på utbudet i Vasa eller Åbo vet var jag kan hitta en dylik kofta, let me know.
...Sen vore det ju trevligt med en snäll prislapp, jag vann ju som sagt inget på stryktipset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar