torsdag 15 april 2010

Äntligen napp!

Jag har finkammat skoutbudet i Vasa, Åbo och på nätet. Ingenting har riktigt fallit mig i smaken, och frustrationen har accelererat i takt med mina misslyckade shoppingförsök. Men igår sa det klick! Dessa finfina skor från Vagabond hamnade i mitt synfält och när de visade sig vara nedsatta med 30 % behövde jag inte överlägga särskilt mycket. De fick flytta hem till mig, helt enkelt.

Att jag sen råkade snubbla över ett matchande bälte idag gjorde inte triumfen mindre. Utsikterna för en tjusig vår och sommar stiger.

4 kommentarer:

  1. Oh lala, tjusigt värre! Är själv på jakt efter ett par liknande vårskor. Finns de månne i svart?

    SvaraRadera
  2. Kolla vid Andiamo. Annars kan du ju alltid shoppa direkt från Vagabonds hemsida! :)

    SvaraRadera