torsdag 26 augusti 2010

Dagens infall.

Tro det eller ej, men emellanåt kliver jag ur min låtsasvärld och tar mig en ordentlig titt på omgivningen runt omkring. Idag konstaterade jag att hösten onekligen tycks vara på intågande, vilket gjorde mig lite ledsen i sinnet.

I ett försök att muntra upp mig själv inhandlade jag spontant ett par höst/vinterstövlar. Denna ingivelse orsakade dessvärre ett mindre bombnedslag i min privatekonomi, så kanske jag ska hålla mig ifrån ytterligare smällare under Venezianskhelgen (--- plats för hånskratt åt den usla åsnebryggan..). Nåja, åtminstone lär jag vara varm - och i mitt eget tycke ganska snygg också - om fötterna när busvädret anländer.

2 kommentarer:

  1. Jag märkte också igår att det var höst. Och TOLV grader. Samt omväxlande ösregn-solsken-kall vind. Mmmm.

    Förresten har jag varit radikal och startat en ny blogg eftersom den gamla försvann i ankdammscrashen. http://mickan1985.peppar.fi/blog/

    /M

    SvaraRadera
  2. Bravo Blixten! Och vilken självdisciplin att börja blogga på nytt först EFTER att gradun blev färdig. :P

    SvaraRadera