onsdag 11 augusti 2010

I´m alive!

Jo alltså, det blev visst nåt slags semesteruppehåll här på bloggen ett tag. Men frukta icke, kära läsare - Eder Johanna återkommer nu med nya krafter!

Den senaste tiden har jag varit fullt sysselsatt och därmed inte gett mig tid att uppdatera bloggen. Det har varit fråga om synnerligen seriösa aktiviteter - såsom heltidsarbete - men även ett och annat galej under veckosluten. Jag har bl.a. firat jeppisdagarna, gått på Holland-party, välkomnat ett alldeles nykläckt gossebarn till vänkretsen samt - tro det eller ej - plitat ner nån rad på gradu-eländet.

Till er som (mot förmodan) inte hört hur min dejt med Salem al Fakir gick kan jag meddela att jag dessvärre ännu är ogift. Det var många människor som ville nå fram till mannen i fråga och jag hamnade så att säga lite på sniskan i publikhavet. Dock hade jag och Salem ögonkontakt under hela showen, och bara hans sommarturné är över är jag säker på att han slår mig en signal. Här är bildbeviset från vårt Big Moment:

Ifall nån med dålig syn lyckas missa Salem, så har jag markerat hans position med den röda pilen. Alla skarpsynta kan notera att han tittar RAKT MOT MITT HÅLL.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar