måndag 30 augusti 2010

Veneziansk i Vasa.

Det blev ingen traditionell villaavslutning i år. Istället valde fem trotsiga människor att skippa skären och stanna kvar i stan. Efter att vi intagit lite ost och vin samt spelat en rekordlång omgång Mexican Train (där jag med god marginal lade beslag på jumboplatsen), kände vi ändå att kvällen behövde krönas med lite pang pang.
Vi avfyrade således några romerska ljus och miniraketer ute vid stranden. Andra firare med mer storslagna fyrverkerier lät sig inte riktigt imponeras av showen. Märkligt.

Ifall nån förundras över min något egendomliga uppenbarelse på bilden , så kan jag berätta att jag bara försökte framamma lite inlevelse...

2 kommentarer:

  1. Oneeeekligen ser du lite mystisk ut på bilden ovan men jag litar på att den kutryggiga uppenbarelsen kunde blåsa liv och inlevelse i kvällen ;)

    SvaraRadera
  2. Åh ja. Quasimodo var visst på besök, och då går det alltid undan! :P

    SvaraRadera