måndag 23 augusti 2010

De svåra besluten...

Alltså, jag vill ju ha en hund.
Det är bara det att det finns massvis av söta, bedårande, oemotståndliga och fantastiska hundraser som tilltalar mig. Hur ska jag kunna bestämma mig för EN? Mitt hjärta bultar ju lite extra för bichon frisén (höger), men sen finns ju även west highland white-terriern (vänster), som också får mig att smälta (tänk nu bara på Caesar-hundmatsreklamen...). Dessa två hundar kan tyckas snarlika, men stackars jag får svår beslutsångest. Hur ska man kunna välja?

Jag måste antagligen få dem båda.

6 kommentarer:

  1. På basen av bilderna och andras utlåtande röstar jag för att vi tar terriern!

    // tuuben

    SvaraRadera
  2. Ja röstar för Bissen.

    /Beaglen vinner allt.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med Tuuben! Och jag rekommenderar nog att du lyssnar till oss som troligtvis får ta oss an underverket emellanåt...

    SvaraRadera
  4. Bichonen absolut! Den löser mindre hår och anses ju allmänt va en allergihund, så om ni måste ta med den nånstans dit folk är allergiska är det mycket lättare. :)

    SvaraRadera
  5. ta Barbiehunden aka caesar... dock tycker jag ju fortfarande att både skäller ofantligt... men din ska ju vara väluppfostrad förstås! ;)

    SvaraRadera
  6. Min westie är underbar och det kommer säkert din också att bli :)
    Om du väljer den rasen.

    SvaraRadera