söndag 24 oktober 2010

Det sociala nätverket...

I eftermiddag har vi kollat in Facebook-filmen, på T:s begäran. Den handlade ju om ett gäng asociala datanördar, vilket kanske inte låter som världens mest upphetsande plot.
Men det visade sig ändå vara en riktigt rapp film. Jag var engagerad rullen igenom - vilket måste resultera i ett gott betyg.

Efter att ha tagit del av framgångssagan Facebook kände jag dock för att fördjupa mig i nåt mer klantigt och tafatt, och då är det ju tur att Svt bjuder på den fenomenala serien Starke man på söndagar. Bekanta er med den, om ni inte redan gjort det.

Slut på reklamen.

2 kommentarer:

  1. Facebook-filmen har fått bra recensioner i tidningarna också, kanske man måste passa in en biokväll så småningom... Den kan åtminstone inte vara sämre än förra filmen jag såg (Julia R som äter).

    SvaraRadera
  2. Jag vågar tippa att du kommer att gilla "The Social Network" mer än Julia-smörjan. Som sagt, jag rekommenderar filmen (och min goda smak är ju välkänd, eller hur ;P)

    SvaraRadera