torsdag 27 januari 2011

Brist på utrymme.

Det hjälpte inte att friskförklara sig och återvända till jobbet. Jag är fortfarande trött på min läbbiga lägenhet. Jag längtar efter en stor, rymlig bostad - eller åtminstone nånstans där man slapp känna att man lever i en tändsticksask. Jag drömmer bl.a. om lyxen med ett separat sovrum. Attan, kan ingen vänlig själ ta mig och mina tillhörigheter under armen och placera mig i en stilig men förmånlig tvåa? (Ett franskt slott duger också...)

Bild stulen härifrån.
En sån här tändsticksask tar förresten upp en stor del av min nuvarande bostadsyta. Jag fick den i gåva av min fantastiska vän E. Hon känner till hur mycket jag uppskattar Ernst...

1 kommentar:

  1. Oj plötsligt känner ja mig lyckligt lottad! Jag har ju ett sovrum! Och en förmånlig tvåa! Jee!

    H: Maide

    SvaraRadera