söndag 9 januari 2011

Livstecken.

Jaha, så lyckades jag överge bloggen igen. Ajabaja, så här beter sig inte ett proffs.

Dessvärre(?) har jag på sistone koncentrerat mina ansträngningar på livet utanför webben. Under julllovet har jag exempelvis träffat en hel drös med roliga typer irl:
  • Aija, Alec, Alpha, Anna, Anne, Anton, Benny, Birgit, Börje, Catzen, Daniel, Darren, Emma, Fanny, Freddi, Gun, Guy, Hans, Heidi, Håkan, Ida, Ivan, Jeanette, Jenny, Jenny, Johan, Johanna, Jonas, Jose, Kakan, Karin, Lina, Maja, Maj-Britt, Malena, Marcus, Margaretha, Marina, Mikaela, Mikki, Niklas, Patricia, Peter, Philip, Saara, Sara, Simon, Sophie, Stella, Susanne, Sören, Tinja, Tom, Ulrica, Ulrika samt en liten tös som ännu var namnlös (+ alla jag glömt...)
Givetvis borde jag ha fotodokumenterat alla dessa möten och lagt upp materialet på bloggen, men tyvärr - jag är ju ingen proffsbloggare.
Under år 2011 ska jag dock försöka upprätthålla denna amatörblogg, vilket innebär att uppdateringar kommer att ske med jämna mellanrum. Så snälla ni, överge mig inte riktigt än!

1 kommentar:

  1. Trevligt att träffas i lördags! Du har ett imponerade minne för namn och vilka du träffat under "julllovet" (ursäkta påpekandet, yrkesskada!) Nu börjar "oxveckorna". Ha de gott!

    SvaraRadera