måndag 29 mars 2010

Är det jag som missförstått nåt nu igen..?

Alltså nu är det lite sura miner här. För tillfället syns det inga bilder vare sig på min eller några andra blogger-bloggar. Vad är det här, vems är felet, hur länge ska det vara såhär och varför..? Det är inte utan att man blir på bajsigt humör...

Jag hade ju tänkt glädja alla med en bild som jag tog av en hutlöst snygg bil. Herr S går nämligen och drömmer om ett eget vrålåk och därför brukar jag komma med många seriösa förslag. Den här gången var det en stilig röd Lada (modell "inte-gjord-igår-direkt") med en ultratjusig gunghäst på taket. Helheten var oslagbar i mitt tycke, och jag tror att han med bilfeber höll med.

---
Bildbeviset låter vänta på sig eftersom internetdiktatorn inte låter mig ladda upp nåt. Åtminstone inget som syns. Grr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar