måndag 25 januari 2010

Glad måndag.

I januari ska det vara tulpaner; tack M för buketten!

Idag är jag en nöjd kvinna. Jag har äntligen blivit av med mina torra hårtoppar, så nu känns håret sisådär hundra kilo lättare. Dessutom var frissan jag valde ut på måfå en riktigt duktig och sympatisk madame. Jag fick mig en trevlig pratstund, vilket ju hör till alla goda frisörers sidotjänster.

Av denna uppiggande start på dagen blev jag så uppåt att inte ens statistikcentralens tröga hemsidor lyckades få humöret att mulna. Nu ska jag fortsätta studera i samma entusiastiska stil.
I detta tillstånd börjar man ju t.o.m. inbilla sig att gradun ska bli klar nångång...

2 kommentarer:

  1. Fina tulpaner, säkert ett fint hår och hundra förhoppningar om att få fira din examen till våren(?)!

    SvaraRadera
  2. Det var så lidt! Tack för uuutmärkt god middag&sällskap :)
    /M

    SvaraRadera