tisdag 26 januari 2010

Innovativ inredning.

Sverige är ju överlag bättre än Finland på att göra TV, tänk bara på Melodifestivalen - årets viktigaste televisionshändelse (så fick jag även det sagt...).
Men när det gäller inredningsprogram är jag beredd att rösta på mina landsmän framom svenskarnas prutthurtiga Äntligen hemma och Sommartorpet. Fenomenet Ernst Kirchsteiger ska vi inte ens gå in på; jag som inte har nåt nervlugnande till hands.
Fyrans Inno kan dock vara riktigt sevärt emellanåt, speciellt sen Marko Paananen byttes ut mot den nya pojkspolingen och hans mamma (?).
Markos idéer var emellanåt lite högtflygande för min smak, fast egentligen är jag bara sur över att hans hus på förra årets bostadsmässa var stängt för allmänheten just den dan då jag var där...

6 kommentarer:

  1. Mamma!? Näe. Han va (tror jag) i sillä silmällä...Dvs "fab five".
    Ja tycker också att Marko e helt bajs. Han e ju nuförtiden på Liv o inreder helt lika dåligt som förr...

    Här va min insats. Tack o gonatt.

    /Maizita

    SvaraRadera
  2. ...men Maisa erkänn att han ser ut som en femåring ! ;)

    SvaraRadera
  3. med ölmage...?
    O whats up me de att hans hår e ljusare än huden? Helt sjukt juh:D

    /Maizita

    SvaraRadera
  4. Hahahahahahahaaaaahahahahaaa!!!! Är det dethär som kallas nätmobbning..? :P

    SvaraRadera
  5. Säkert...ja e lite rädd. TÄNK om ja hamnar i fängelse?!

    SvaraRadera
  6. Ta det lugnt. Du kan nog göra betydligt värre saker innan du hamnar där. :P

    SvaraRadera