söndag 31 januari 2010

Till intresseklubben.

Jag har tagit det piano hela helgen. I fredags tog jag svinsprutan, men ännu har jag varken blivit gris eller sjuk. Hoppas jag seglar igenom detta med endast lite värk i vänsterarmen...
I lördags hade vi besök av vår kära Em och diskussionsämnena var dom gamla vanliga: Putin och andra Pojkar. Vi slängde även ett öga på Euroviisut, men det blev vi sannerligen inte gladare av. Min vana trogen koncentrerar jag krafterna på den svenska schlagerkarusellen och därefter börjar jag vänta på Eurovision Song Contest.
Nu borde jag väl börja tänka på refrängen ifall jag ska inleda måndagen i arla morgonstund. Sprittande akademisk litteratur väntar på skrivbordet, men så borde jag även hinna med lite spring på stan.
Godnatt sömntutor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar