tisdag 16 februari 2010

Gigantisk suck.

När jag för en gångs skull har lite (inbillad) graduinspiration, då möts jag av ett ordbehandlingsprogram som vägrar låta mig skriva en enda bokstav utan bara slänger följande ruta i mitt fejs:

Jaja, jag hade visst bara en 60 dagars provversion av Officepaketet och nu har tiden tydligen gått ut. (Hallå, såna detaljer hinner man ju lätt förtränga på 60 dagar...)

Nu har jag två alternativ som jag ser det:
1) Köpa mig ett Microsoft Office-paket för dyra slantar (och bli utblottad...och sur)
2) Ladda ner nån gratis ordbehandlare från cyberrymden (och bli stressad...och sur)

Pest eller kolera?
Ananas eller krokodilhjärna?

Studiemotivationen sprang hursomhelst sin väg...

2 kommentarer:

  1. Jag skrev gradu med open office, pga samma problem. Det gick tydligen det ocksà. (fast pà slutrakan rekommenderar jag att man sàtter sig vid en biblioteksdator och skriver med word, har lite mera finesser...)

    SvaraRadera
  2. Hrm...nåja, med den här farten ligger slutrakan väääääldigt långt borta... :P

    SvaraRadera