tisdag 9 februari 2010

Tant Johanna hälsar på.

Jag har spenderat några dagar uppe på parentesernas domäner och då var det givetvis läge att inspektera hur min gudson mår. Till min stora förtjusning kunde jag konstatera att jycken utvecklas väl och uppför sig exemplariskt, även om matte försökte insinuera att så inte alltid är fallet...

J & P hade även en sån där jättetjock bok med bilder på sisådär hundramiljoner olika hundraser. Jag konstaterade att jag vill ha dem alla, en slutsats som särskilt gladde Mr T.

5 kommentarer:

  1. En sådan synnerligen välartad gudson du har fostrat. :) Herr Svenns borde verkligen börja inse att du har talang på området och snarast besöka en lokal kennel (jag kan ta mig an uppgiften som gudmor).

    SvaraRadera
  2. hihi :) han var ju väldigt trött då ni var här... efter att han kom in försökte han hoppa upp i sängen 20 000 000 gånger så vi fick slänga ner honom stup i kvarten. sen fick han godis och så slocknade han. Jag tror han har förhoppningar om att få komma å skötas hos er nångång och därför visar upp sin snällaste sida då ni är här.

    Angående boken så var det lite roligt med dina kommentarer varenda sida: Snäll! Trött! ;) men jag tror nog att du är mogen för hund... Alpha får en kompis å Karin får en gudson ;)

    SvaraRadera
  3. ... kanske båda karinarna (heh) får en gudson i din hund?:)

    SvaraRadera
  4. Muhuhhahahaa! Jag vet inte vad Tubbe tycker, men jag anser att ovanstående kommentarer tyder på att jag borde bli med hund SNARAST! :D

    SvaraRadera
  5. Jaaa! Jag väntar med spänning på storken (eller är det en sådan där konjakshund i det här fallet?). :D

    SvaraRadera