söndag 14 februari 2010

Helsinki.

Jaha, nu är jag hemkommen efter min lilla miniweekend i hufvudstaden. Vistelsen har varit trevlig och umgänget högkvalitativt, precis som väntat.

Idag bestämde vi oss för att njuta av det soliga vintervädret genom att ta en promenad. Dessvärre valde solen att gömma sig bakom molnen just då vi var ute, men vi tog iaf ett varv runt Tölöviken. Det var trevligt och uppfriskande, och där fanns många hundar (runt gångstigen alltså, inte i viken...)!

Nu har jag snokat reda på resultaten från Melodifestival-deltävligen i Sandviken och Andreas har tydligen blivit glorious igen. Jag har inte hört nån av kvällens låtar, så jag kan inte ha några åsikter. Det blir att snarast boka in ett möte med min oumbärliga vän - den inspelningsbara digiboxen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar