tisdag 2 februari 2010

Till alla er som är oändligt intresserade av att veta hur det går med min pro gradu:

(där försvann visst samtliga läsare...)

Hela hösten har jag grävt runt på internet, brottats med litteratur, trakasserat och grälat med bibliotekspersonalen på ÅAB samt haft akademiska samtal med mig själv där jag försökt få nån rätsida på mitt lilla projekt. Nu har jag börjat SKRIVA, trots att jag:
  • inte egentligen vet vad det är jag ska studera
  • inte har nån disposition
  • saknar de flesta källor
...Men i övrigt är allt frid och fröjd! Nu tror jag bestämt att jag ska fördriva lite tid på facebook...

2 kommentarer:

  1. Bara för att göra dig riktigt bitter kan jag ju (stolt) meddela att min fullständiga gradu landar i joas inkorg inom några minuter.

    (jag väljer att bortse från det faktum att det bara är första versionen...)

    Lycka till :)

    (jag hade inte heller någon disposition när jag började skriva. för att inte tala om rubrik.)

    SvaraRadera
  2. Buhuhuhuhuhuuuuu! Kan vi byta liv?

    SvaraRadera