onsdag 10 februari 2010

Lyckans dag!

Ibland har man helt enkelt turen på sin sida! Idag sprang jag in till Hemliga Modehuset efter jobbet för att inhandla strumpor och annat ur kategorin "Tråkigt, men nödvändigt". Jag hann knappt in genom dörrarna innan en försäljare kom och gav mig en blå lapp med texten "Valfri produkt -20 %".


Som den ekonomiska individ jag är (hrhmmm...) kände jag att nu gäller det att passa på.
(Den extremt ekonomiskt sinnade går givetvis och köper en produkt om dagen ända fram till den 17.2. då kampanjen tar slut...)
Jag finkammade således affären och vad hittade jag där om inte en söt puderrosa kofta, ton i ton med klänningen jag köpte för några veckor sen! Lyckan visste inga gränser..!
Ända sedan jag inköpte ovannämnda klänning har jag nämligen letat genom hela stan efter en ljus övredel som skulle matcha den. Förargat har jag kunnat konstatera att inget dylikt plagg som faller mig i smaken tycks finnas i denna håla som kallas Vasa. Idag visade det sig alltså att jag hade fel - underbart! Heja H&M!

Nu tänker jag leka modeguru och publicera lite outfit-bilder här på bloggen...

Här har vi klänningen...


...Och här tillsammans med koftan. Matchande, eller hur?

7 kommentarer:

  1. Kanske det. Är det uppklätt som gäller även denna gång?

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Men koftan såg mycket mer rosa ut på den första bilden :o teknikens under!

    SvaraRadera
  3. Yes! Veri najs. Hördu mera outfitsbilder och du får vara med i min gradu. ;)

    SvaraRadera
  4. Fiabeth: Jag vet. Min eminenta kameratelefons förtjänst, vetdu...:P

    Karin: Tyvärr är de flesta av mina outfits lite för tråkiga för att publicera på bloggen. Jag är rädd ni får hålla till godo med glimtar ur mitt i övrigt så spännande (...host!) liv. Jag såg föresten att ni varit på bröllop. Det verkar ju ha varit riktigt najs... :D

    SvaraRadera
  5. Det är alltid uppklätt som gäller :) Suit up!

    SvaraRadera
  6. Såå snygg kofta, och klänningen är också najs, och tillsammans passar dom ju som hand i handske (eller vad det heter) :)
    //Tenne

    SvaraRadera