måndag 14 december 2009

Det finns utvecklingspotential...

Min nuvarande inredning är katastrofal, eller rättare sagt icke-existerande. I lägenheten var jag nu huserar har jag nämligen aldrig ens kommit så långt så att jag packat upp alla saker ur flyttlådorna.

Nu har jag dock framskridit så pass mycket att jag inom en snar framtid kan titulera mig huvudhyresgäst, det var ett tag sen. Jag har kommit på mig själv med att tycka att det faktiskt ska bli roligt att flytta. Det är åratal sen jag uppdaterat min inredning, så med ny lägenhet kanske jag rentav spenderar några slantar på lite nya saker för att öka trivseln. På nätet kryllar det av inspiration:



Sen är det ju en bisak att jag även i fortsättningen ska rymmas på under 30 kvadratmeter. Man kan ju alltid roa sig med att fantisera om stora salonger...

6 kommentarer:

  1. Jag suktar ocksà efter ett lite mera permanent hem. Nàstan sà att man bòrjar kànna sig antik dà man ocksà efter x-antal tillfàlliga hem bòrjar inse charmen med egnahemshus.

    SvaraRadera
  2. Jag inser också charmen med egnahemshus...ifall jag slipper städa, skotta snö och sköta trädgården. ;)

    SvaraRadera
  3. Det àr vàl sànt man ska ha tjànstefolk till? Gàller bara att gifta sig med en gammal hederlig godsàgare.

    SvaraRadera
  4. ...Isf vi två kanske inte är på så god väg...?

    SvaraRadera
  5. www.dejta-en-rik-godsagare.nu ?

    /praktiska blixten

    SvaraRadera
  6. Blixten: Tack för tipset, måste testa det där. Psst, säg inget till Tubbe. ;)

    SvaraRadera