söndag 6 december 2009

Vad är nu en bal på slottet...?

Finland 92 år. Eftersom jag -märkligt nog- inte i år heller fick nån inbjudan till presidentbalen, firade vi självständighetsdagen i goda vänners lag framför tv:n. Ett och annat glas skumpa rann också ner, så jag är ändå nöjd med kvällen.

Det fanns ju nog tjusiga blåsor på årets partaj, men det tycks vara svårt att hitta bilder på dessa. Mao jag väljer helt sonika att vältra mig i stolpkotten istället. Muhuhhahahaaa...

Jag tror bestämt att förstapriset i katastrofkategorin går till en man detta år. Föga förvånande till originalet Veltto Virtanen.

Flickorna i PMMP hade heller inte sin bästa kväll enligt mig.


Sofi Oksanen i tung hårkreation.

Såja, nu har jag varit tillräckligt elak för idag. Men blir man inbjuden till slottet får man så lov att stå ut med omvärldens kritiska ögon.

3 kommentarer:

  1. Herra V hade ju en fin slips som han var så stolt över, och krås. More is more. :) Men jag tror att man ska ta honom med en tunna salt.

    Har du förresten sett att det står "hot bloggity blog" här i öfre vänstra hörnet?

    SvaraRadera
  2. Nej, Veltto ska man kanske inte ta på fullaste allvar...man kan få skavsår på hjärnan i såna fall.

    Jag har stulit min bloggbakgrund från det där stället i öfre vänstra hörnet..det är därför jag gör smygreklam :P

    SvaraRadera
  3. Ahaaa, det förklarar den klämmiga sloganen. :)

    SvaraRadera