torsdag 10 december 2009

Ser man på.

Kanske jag t.o.m. slipper tälta på torget fr.o.m. januari. På lördag har jag nämligen bokat in mig på två lägenhetsvisningar. Och ja, jag vet att är tjatig till tusen gällande min bostadsjakt. Det beror enbart på min nervösa läggning, så förhoppningsvis får jag nu snart en lösning på denna rumba.

Egentligen skulle jag mycket hellre spendera lördagen på kattutställning i Laihia, där jag kunde spana in några söta missar att inkludera på önskelistan. Jag hoppas du läser detta, tomten Tubbe (och alla andra som ämnar ge mig julgåvor...). Jag önskar mig en katt i julklapp, upprepat tjat måste ju nångång leda till resultat .
(Och detta innebär givetvis inte att jag vill avstå bichon frisén.)

2 kommentarer:

  1. Dethär var faktiskt än söt bild. Var kan de köpas?

    //Tomten Tubbe

    SvaraRadera
  2. Står på dagens tidning att katthuset i Vasa har 170 katter! Jag vill genast förbarma mig över en två eller fyra men det lär väl inte ske än på ett tag...

    /syrran

    SvaraRadera