söndag 13 december 2009

Och nu blir det skamlös reklam..

Åt alla som irriterat sig på att det kanske förekommit en viss smygreklam här på bloggen kan jag meddela att nu blir det andra bullar. Nu tänker jag skryta nåt alldeles oerhört på en produkt som är nåt av det bästa jag kommit över på länge, nämligen:

Pirkka yoghurtcashewnötter med vitchoklad!
Det här är mumsigt från början till slut, och dessutom måste det ju vara nyttigt eftersom man hittar påsen på den där avdelningen i citymarket där torkade frukter och annat krafs finns. Yoghurt är ju en mjölkprodukt och nötter innehåller visst bra fetter som kroppen behöver varje dag. Choklad har så vitt jag vet en alldeles egen sektor i kostcirkeln.

Nu ska jag fortsätta frossa här, samtidigt som jag ska försöka avsluta årets julkortsprojekt.

1 kommentar:

  1. JAG VET! De där är underbara. Tack för att du påminde mig, jag har haft dem bortglömda ett tag. Man går ju så sällan till "nyttiga avdelningen" i affären...

    SvaraRadera