torsdag 17 december 2009

Kom igen, soffpotatis.

Jag har yogamattan konstant utrullad på golvet eftersom det var meningen att jag skulle träna som en galning hela hösten. Tyvärr måste jag erkänna att mitt saldo är ganska skralt hittills; hejda er förvåning, kära medmänniskor.
Nu när det är uppehåll med grupptimmarna vore det dock skäl att få fart på yogandet för att undvika att den hårresande smidigheten jag uppnått under hösten går förlorad. Om det är nån som vet var man kan köpa självdisciplin får ni gärna underrätta mig.


...och nej, det är inte flickan på bilden som har skrivit blogginlägget.

2 kommentarer:

  1. Jag har också bestämt mig för att yoga mycket nu under julen. Mitt saldo sedan i måndags är dock noll hittills, imorgon kanske... Sedan gäller det att hitta tillfällen när man slipper nyfikna föräldrar och syskon som undrar vad i helvete man håller på med.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker du ska stilla familjens nyfikenhet och visa dem hur smidig du har blivit. De kommer att bli imponerade!

    SvaraRadera