tisdag 8 december 2009

Innan sovdags.

Här kommer bara en allmän uppdatering från Den Flitiga Bloggaren (eller kanske snarare Den Sorgliga Virrpannan som gör allt för att fly undan plikterna men dessvärre inte fyller sin tillvaro med nåt desto mer spännande...).
Jag är tillbaka i Vasa efter några dagar nere i södern (alltså Åbo). Har en "trevlig" tågresa bakom mig och lär knappast ha svårt att somna ikväll, vilket är tur eftersom alarmet ringer kl 06 imorgon.
Bostadsjakten framskrider inget vidare. Varken Voas eller den privata marknaden tycks ha nåt som faller mig i smaken. Jag är tydligen krantto.
Kan bara inte hjälpa att jag tycker att det borde vara fullt möjligt att hitta en lägenhet som inte är en skrubb, som inte kostar miljarder i månaden och som inte ligger hur långt ut i ingenstans som helst.

Näpp, nu kastar jag in handduken för idag, ska upp och hoppa igen om sju timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar