tisdag 15 december 2009

Tomten Johanna...

Jag är ingen duktig julklappsshoppare.
Fast om man kommer så långt att man lyckas handla några klappar så är det riktigt trevligt att slå in dem (ok, jag erkänner - det finns tillfällen då jag svurit som ett svin åt krånglig tejp och presentband som inte krullar sig på rätt sätt, men i det stora hela är jag en glad paketerare). Inget är väl roligare än att få ett fint paket; en tjusigt förpackad klapp gör en så glad att det inte spelar så stor roll vad som finns inuti pappret. Så om jag mao lägger ner mycket tid och energi på att paketera prydligt, då borde det inte spela så stor roll om mina klappar inte riktigt håller måttet..?

Jag har dock inget stiligt presentband här hemma. Det blir nästa grej på inköpslistan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar